Sunday, March 14, 2010

exam time^_^


assalamualaikum....
emm..nie nak cite time minggu exam minggu lepas..
haha..lawak je..huhu


bdak nie pun dah ala2 blur nak exam..cian dye..
haha..lets me help..
number 45 "F" i'm sure with that answer..don't worry



dlam minggu exam tue bleh plak aku nie kempunan nk makan tembikai...huhu then ayh cam tau-tau jeak...
ayh bli tembika..and malam tue time nak study tuk 1st day exam sok[bm,pi n geo]
gie la buat air..kekonon naik buat semangt gie study...[yo'o jeak]

leh nye buat air tembikai tue tak de maknenye study..duk agie depan tv tngok cte yg tak bape nak best tue...
tah ble nye study p0wn tak tau..haha
sebelum tido still la study tue p0wn pi jeak...
pg buta bngun study agie..then tido balik haha...
amende tah study nye...

berbekalkn study yag cukup'BAGUS' semalam exam la..
huh..alhamdulillah tak de yg bleh buat otak terbalik..
normal je ...

malam tue dah kan dah kesan sampingan tembikai terlebih..
haha..kn dah batuk tak berhenti....kuh..kuh
tue la ngengade agie..air tembikai ais la..tembikai fresh keluar peti sejuk la..
kn dah kna!!padan mke...haha

esoknye datang la sekolah dengan study yang lg better dr yg first tue...
exam susah tue..
kna study betol2..tak leh memain...[bi,sn n sej]
kLau tak studi alamat menempah malapetaka la tue..huhu..sn(amende yg aku hapal pun tak tau)
susa gle masuk otak..cikgu dah ajar punye ar bagus tapi tak masuk gak...
mybe dosa aku ngan cikgu tue bnyak kut..(erk..yeke?)adeh...
sej..sbjk yg taun lpas beberapa kali je dpat A....
skali dapat c..huh denda yg menakutkn...
argh...!

hari yg paling parah is hari jumaat....
exam khb satu jam....
dengan air yg sengaja tak bawa..konon kejap jer bleh tahan...
time exam bepuluh kali batuk..
haha...padan mke....tue la poyo lagi!!
siap ade plak yg duk nyibuk follow sesame batuk tue...
exam je la..ngengade lak..!

sipi lagi nak muntah time exam tue tapi tahan jeak...
lpas exam kawan tgur..'bpe pluh kali nk batuk?'
kahkahkah.........haha
ske aty aku la...

sekarang stilL lagi tak baik2..cam ne nak baik...ubattak makan..air sejuk bnyk kali minum
[hari2 tak penah miss]...dengan minum air masak pun sikit..
well aku kn memang tak bape nak minum air masak sampai bibir pun bnyk kali merekah...klau blan ramadhan lagi parah..hihi

kekadang aku rase cam dah tak larat nk batuk...
n sebenarnye kalau tak cakap tak de la batuk...
so tak yah cakap la..
ok i'm in de mood of silent now..
don't disturb...
ei..tak fahm k org cakap....
huh....







k..thats it..n its end...
pnat aku cerita...




4.22 pagi
(dasyat la aku)

0 comments: