Saturday, March 20, 2010

uhibbukafillah !i_!i


assalamualaikum wa salam ukhwah fillah...

khai fahalukum ya sodiqi...



ary nie nak tlis sal kengkawan yg lme gle tak jumpe...
my buddy n geeny(ak pun tak tau maksdnye pe tp sdap je bnyi nye)uhu=)




this my lovely fwen...
beday dye semalam...
(:aku hope dy dpt bday kad yg aku pos..
kLau tak dapat gie marah posmen tue..bkan salah aku..tau:p

dye satu skul ngan my sis..prefec tue..
aku pun kalah..
aha

honestly...dye cantik kn?
cantik sesangat....
[bkan jeles eak]
hope kta leh jumpe anti...
tak tau la bile..
uhuhu




nie pun my fwenz..tapi tak de la rapat ane....
sorg satu skul ngan afini(yg atas tadi)
n sorg lagi conven studen...

lme tak contec dia org....
ade no fon tapi..
segan ar nak tegur..
kahkah...

^_^wei kome msj ar aku lue...
tak reti ar nak start..
aha_a



this my guys fwen....
tapi yg slalu contec juz syami(the blue unifom)

dye sportg...
cam fiza..aku tak tau nak msj dye cam ne..
ahaha...

deme satu skul..
slimriver...

antara kawan laki yg aku pling rapat time skul rendah...
tak hipockrite[cam seteng dak]



dlam pic nie..
ade yg pnah jumpe ade yg tak...
kbnyakkn nye tak la....

[well gmbar agk plik skit]
tak de niat nak burukkn sape2..
saje je..tah gambar nie mengingatkn aku pade kome semue..
n gambar nie kn kat skul skkb..
so bnyk memory kat sane kn?

sayg gle la skul tue..
(walaupun bnyk kali aku nangis sbb skul tue)
uhuk...



nie gambar time last day sekolah..
tapi nie bkn gambar semua dak perempuan la..
sebahagian jer..
yg lain dah ilg..
n tak jumpe..
ahah

well de memory there is so sweet...
n sour..kuhkuh



tak bnyk pun gambar dak laki yg aku ade..
sbb depe segan la...
tah pepe tah...

tgkp gambar je rajin...
org tgkp gambar depe..
dah buat larian pecut 100 m...
adeh..

pnat arh...




siti damia amanda...
well shes pretty right?
[aguk je la...segan2 lak]

dia dak sarjana skang...
cuti nie try nak contec..
tapi cam dye bz..
so malas nk kacau...

dlu kt skul...
dye agk..gile[cam ak]
thatz y kta org agk rapat...

tapi akue lagi rapat ngan fini...
till now..
cos dye still contec akue.....

n layan la aku yg tak bape nak betul nie..
ahaha



tue je la....
nak lagi k?
udah ar..
tak larat..
ain kali...
klau aku rajin...

tue sesape yg rase gambar nie belong tue korg...
sory ar ambik tampe izin..
well aku kt mmg cam tue..

kn..kn?



sekian...assalamualaikum..

n jus nak say pleaz ar contec aku..
exspecially dak laki..
akue tak reti cam ne nka start...

korg pun tak sportg encik syami..
ape da...






















2 comments:

[h]a[R]t[i] a[Q]u[e] said...

assalamualaikum.....
well ana pun rindu pada kawan2 kita nie....
so de rindu..
love alots....babe

raudah azzahrah said...

waalaikumussalam.....
same goes to me....
rindu sesangat....